Avancerar mej uppåt :D

Tjoho!
Jobbat klart för idag då. Dagen har gått skiiiiit fort :)
Fått lära mej ett nytt moment i dag, efterarbetet :) Jag jobbar mej sakta men säkert uppåt.. snart är jag VD för Volvo Personvagnar ;P
Skull ju gått upp 10.30 i dag tänkte jag å städat hela dagen. Men nee så blev det inte. Steg upp kl 12. Men DÅ bärjade jag röjja, jävlar imej! Städade så svetten rann.
Men jösses så fint jag har det nu :D
Inte ett dammkorn så långt ögat kan nå å saker å ting ligger på sin plats. Inte ens några kläder på golvet lr stolen. Ett mirakel :)
Men jag hann "bara" städa tv/sovrummet, tiden bara rann i väg.
Halva köket är iof rent oxå. Så det blir nya tag imorn. Toan, hallen å resten av köket.
Tur att dom går ganska fort, toan är ju bara att ta duschen å duscha ner allt, på med lite medel, skrubba, duscha av. Sen VIPS klart :) Lr kanske inet riktigt så men nästan :)
Å hallen är ju liten så den går snabbt den med :)
Är riktigt trött i dag för en gångs skull så jag ska nog slockna ganska snart hade jag tänkt.
Imorn blir en låååång dag på jobbet så det gäller att  sovit bra.
Jobbar ju 15.36-4.24. 4 timmars övertid. Lika bra det, fredagen är redan förstörd iaf å på lördag sover jag ju länge i vilket fall som helst. Så då får man passa på att tjäna lite extra cash ;D I loooove cash :D
Varför piper inte min mobil?? Jag börjar snart klättra på väggarna ;P
Pöss hej

Städat å fint hos mej nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0