Blandade känslor :P

Hade tänkte mej en låååång sovmorgon i dag efter gårdagens sprutpärs. Men fick jag det? NIX!!
10.30 ringer Bocken å är överlycklig i telefonen. Jag hänger inte med alls i början men när jag så smått börjar vakna till så förstår jag att vi har bokat in att gå på Lena å Orup :D
Men det va ett litet krångel i början hur vi skulle få tag i biljetter men det löste sej till slut.
Så nu ska jag, Bock, Liza å Katja dit i oktober :D
Det dåliga humöret infann sej vid 14.45 när Stina ringer å säger att skjutsen är där.
Nån måtta får det väl vara på tiden! Nästan en timma innan vi börjar. Så där sket sej mina planer på att gå ner till kvantum å handla å panta burkar.
Fick en snuskig huvudvärk oxå å börjarde små bråka med pappa i telefon. Så jag va arg som ett binär jag kom till jobbet!!! MORR
Och så har jag i 2 dagar nu försökt att få tag i skövdebostäder å säga till dom att det inte funkar om dom kommer hit kl 7 imorn bitti för att lufta filter för att jag SOVER då!! Fick inte tag i nån men ett medelande är inpratat på nåns telesvar så jag hoppas det funkar. Annars ber jag dom dra åt h****e imorn bitti om dom kommer!!!
Men humöret blev ganska snart bättre fick ipren på jobbet å köpte mej en cola.
Går nästan inte vara arg på jobbet, finns alltid nån sjuk jäkel som får en att skratta :D Sånt älskar jag.
Så dagen blev ganska bra till slut. Vart så lung å skönt på jobbet. Jag å Maja gick efter en praktikant från skolan så vi kunde ta det huuuuur lungt som helst å snacka massa skit å skratta :) Gjorde inte många knop i onödan.
Underbart väder har det vart oxå, så vi har kastat oss ut varje rast å käkat glass å göttat oss i solen :)
Å nu har jag precis röjet en stor disk. Att jag ALDRIG lär mej! Diska oftare i stället så slipper jag dessa berg!
Imorn har jag bestämt mej för att gå upp i hyfsad tid å städa hela längenheten! Å detta SKA bara ske!
Nu ska jag glo lite på tv hade jag tänkt å käka lite natta mat :)
Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0