Blondie is looking good ;)

Sådär ja. Då va det strax fredag igen :D Allt lika gött med helg. Även fast jag inte har några som helst planer för helgen, utan tar den som den kommer.
Men det blir nog en lugn helg.
Har inte bestämmt mej om jag ska jobba ett par timmar på lördag, lutar åt det men det känns så "avtändande". Men jobbar jag denna lördagen oxå så slipper jag ju iaf nästa å tom helgen efter det. Men igentligen borde jag jobba så mtk övertid som möjligt så jag får massa pengar till sommaren.
Men det är just det att orka :P
Nyss hemkommen från mammi. Hon har hjälpt mej att slinga håret. Mitt hår måste växa värre än ogräs för det va en ganska rejäl utväxt å då va det inte så himla längesen jag gjorde det sist. Men helre att det växer fort än sakta :)
Blev iaf kanon bra :D Så nu är jag blond å fin igen :)
Passade även på att färga ögonbrynen, hann inte med fransarna dock, men det får bli en annan dag.
Varken städat lr diskat i dag heller :P
Jag borde ha mej ett kok stryk så jag lär mej :P
Får la bli imorn då.. lr om en vecka :P Hahaha
Fixad å klar inför natten så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Kanske göra lite frukost tills imorn. Eller så skiter jag i det å köper frukost på jobbet i stället. Ja det lät bättre :) Har ändå inget gott hemma :P
Blir både frukost å lunch på jobbet imorn då. Faan va lat å bekväm man blir när man har det så. Men visst är det gött att slippa göra själv, även fast det blir lite dyrare. Men det ska nog inte vara några problem när man får riktig volvo-lön sen :) Dom säger ju att man typ blir ekonomiskt oberoende å det låter ju inte helt fel. Ska bara klättra upp 2 lönegrupper så blir det nog najs. Lr har jag kanske redan denna månad kommit upp ett snäpp? Blir till att se. Vill ha lön NUUUUU!!!
Hepp blir nog lite knep å knåp nu... faan jag är beroende ;P
Pöss

Kommentarer
Postat av: Bocka tha Bock

Jag är oxå beroende :D
men det är ett bra beroende ... vi kan vinna mkt fina priser med det ;)

2008-05-16 @ 16:20:29
URL: http://an86na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0