En bra dag :)

Började inte så bra dock. Hade ju tid på kss 11, kul när man har sovmorgon å den senaste bussen som finns går 10 :P Men det löste sej så bra för att Kajta ville göra mej sällskap på sjukhuset så då fick jag sova längre. Dum gubbe som tog spruta därimot, ont som faan!!!
r väntetiden löste jag å Katja korsord så nu är det inte mpnga kvar alls :)
Vi behövde lunch efteråt så vi åkte till McD.
Sen hem å sova en stund innan jobbet.
Jobbet flöt på bra i dag, lite klantskalle grejjer när jag börja bli trött, jävla sprutor!
Fick jätte god smörgås av Richard oxå. Med kräftstjärtar på. Mmmmm va gott :)
Råkade ut för en "bimbo" grej i dag av Bettan, vilket jag misstänker hon kommer leva på länge. Å självklart ska hon ju berätta det för ALLA oxå. Hämnden är ljuv säger jag bara ;D

Så himlans skönt med sovmorgon imorn :D
Inte nått inplanerat på hela dagen. Bara sooooova. Fast jag borde städa i köket å diska, men vette faan om jag orkar det :P
Fått  planer för lördagen iaf. Brännboll, grilla på eftermiddagen. å utgång på kvällen.
Får se om jag går ut, men brännboll å grilla går ju inte missa om det är fint väder :)
Hoppas jag inte är för trött bara, ska jobba övertid 4 timmar natten till lördag. Jag menar fredagen är ju redan förstörd eftersom jag slutar 00.30 iaf, då kan man ju lika gärna stanna 4 timmar till å tjäna fina pengar ;)
Sover gör man ju lika länge på lördagen ändå ju.
Nu tänkte jag kolla på Desperate Housewifes från kvällen, somna i soffan blir det nog misstänker jag ;P
Pöss å god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0