En bra start!

Har fått en bra start på denna veckan :)
Gick lätt att gå upp till jobbet trotts 3 timmars sömn :P
Det stora samtalsämmnet på jobbet va ju såklart festen. Alla verkade ha haft askul :D
Gjorde lite allt möjligt i dag så dagen gick fort.
När jag kom hem överraskades jag av ett paket från Halens i brevlådan.
Men blev tyvärr besviken över innehållet :P
Linnet va väl okej.. men klänningen.. ja jag vet inte vad jag ska säga.
Jag tror ärligt talat att jag ska skicka tillbaks den. För den är inte NÅTT LIK den klänningen som jag beställde från bilderna jag såg på den. Faan nästan lite lurad :P Å så får JAG betala för att skicka tillbax den, trotts att JAG har blivit lurad *morrar*
Blev en långis promenix med Bocken efter jobbet. Det va gött, men jobbigt för kondisen är verkligen inte på topp :P
Men det blir la bättre ju mer man går.
Sen syndade vi med kebabrulle å pep :D
Vi har även vart spioner på nätet hela kvällen å hittade en del intressant. Damn we're good ;)
Mer sånt!
Å Nu ska jag strax bege mej till sängen, även fast det lockar att sitta å kolla när cashen trilliar in på kontot vid 00.
Har även betalat alla räkningar, tyvärr lite många denna månad :P Men blev ingen farlig slutsumma som tur va :)
Hoppas på mindre räkningar nästa månad.
Imorn står jobb, sola å lite "nödvändig" shopping med Bocks på schemat :D
Ba baaaay!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha...och VAD består "nödvändig" shopping av? Slöseri me pengar!!!

2008-05-27 @ 02:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0