En vit helg :)

Redan söndag igen då.
Faskien va tiden går undan. Fast denna veckan har gått sjukt fort den med. Hoppas den som kommer går lika fort den :)
Jobbar kväll denna vecka.. tyvärr fredagkväll :P usch!
Men bara att gå igenom.. slipper ju dom nästan hela hösten :)
Går dagen spenderades HELT NYKTERT tillsammans med AnnA å Katja.
På dagen va jag å Katja i karlsborg å på kvällen så va vi 3 en sväng hos Lena.
Sen kollade vi film å drack massa pep :D

I dag tog jag å mammi en tripp til A6 å Ikea :)
Trotts pengabrist blev det lite shopping iaf :)
Hade ju ändå tänkt att beställa det jag hittade så det va lika bra att köpa det på en gång :)
Blev ett linne, en kjol, armband, leggings å en shimrande bodylotion.
På Ikea blev det en rosa lampa :), lådor att ha under sängen, litermått, en grej till alla plastpåsar å bestiklådor som passar denna gången :P
Så det blev en riktigt lyckad dag å jag å mammi hade jätte kul :D

Nu ligger jag i soffan å slappar å glor på tv.
Så jävla gött att veta att man har sovmorgon imorn, har även ringt målarna så nu väcker dom mej inte iaf :)
Jätte trevlig gubbe jag pratade med :)
Så jag har ordnat upp mitt liv ganska bra förtillfället :)
Bara att lön skulle sitta fint, för nu är jag verkligen inte rik :P
Å nästa helg vet jag att det kommer gå åt pengar eftersom att vi ska ha modulfest. Så jag får leva mega snålt denna veckan.. vatten å bröd :P
Nee inte riktigt så illa.. då överlever inte jag.
Men ingen mer shopping iaf.. glad att jag sover så länge att jag inte hinner gå på stan innan jobbet :)
Hepp tv lr filmdax nu :)
Byyyyyyyyyyyyyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0