Fredag :)

Jag gillar fredagar.. det brukar ju betyda helg :)
Men nu har man vart ledig torsdagen så det känndes som en söndag i dag.
Men som tur är är det ju inte söndag :)
Vart allt lite bakis när jag vaknade. Men det gick över rätt fort.
Katja å jag tog ett strög till tibro för att hitta vadd till våra puffar.
Men vi hittade igen men fick rådet att kolla Hem å hobby.
Då det gjorde vi.
Strögade på till Hjo å till deras Hem å Hobby som jag aldrig, men så många gånger velat besöka. Å Vipps så va Kajsa i himmelriket :) Hittade det jag såååå länge letat efter: Ett svart, fyrkantigt ljusfat :) Halleluja :)
Köpte lite rosa dekorations stenar i form av blommor oxå som va jätte fina.
Sen hade dom en massa saker där  en del åkte ner i korgen :) Sen fick vi vårt efterlängtade vadd :D
Så vi lämnade butiken med varsin stooooor svart sopsäck med ludd i :) Såg faktiskt väldigt kul ut.
Sen drog vi vidare mot Hjo "centrum" å systemet. Sen till Hjosik för att köpa röktmakrill på bakfyllan. Men det va slut :( Så vi fick åka till nån äcklig grill å äta korv så va äcklig :P BLÄSCH!!
Vidare till Katjas päron å byta torkarblad. Sen hem till mej.
Medans Katja låg å latade sej så fick jag ta hand om en mega äckligt 2 veckors disk :P Usch, det va inte mysigt vill jag lova. Men nu är det gjort.
Handla lite på kvantum, pepsi å sushi å frukt :)
Sen hem å titta talang som va jättebra:)
Kollade mer på tv, fastnade framför Independent Day. Helt okej.
Haft lite mys oxå ;)
Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0