Hata Måndagar!!!!

Jag har sagt det förr å jag kommer deffenitivt säga det igen:
JAG HATAR MÅNDAGAR!!!
Varför finns dom ens?
Det går lixom inte ens att vara på bra humör på måndagar, för då vet man att det bara har börjat.
Jag gillar onsdagar, för då går det iaf neråt i veckan mot helgen.
Men måndagar alltså, usch.
Å inte nog med att det är kvälldax denna vecka, jo visst det är helt okej att jobba kväll, om det inte vore för fredagskvällen. Den skulle vara olaglig att jobba på.
Å min vanliga otur har slått till igen. Hörlurarna till ipoden är helt paj.
Sen har min mobil betsämt sej för att att gå sönder ännu mer å denna gången är det högtalaren som bara börjat spraka. Å nu har jag inte ens tappat mobilen utan den bara gick paj helt plötsligt. Sprakar skit mkt när nån annan pratar. Så det blir väl till att lämna in den nu i veckan. Men jag har ingen lust med det. Det tar ju sån jävla tid. Å sen tar dom ju bort allt sparat på mobilen men det vägrar jag gå med på denna gången. Jag vill ha kvar all musik å vissa sms. Funderar allvarligt på att köpa en ny i stället.
Å en bil måste jag köpa oxå.
Visst det går bra att samåka, men jag fattar inte poängen med att vara på jobbet 30-40 min innan vi börjar lixom. Onödig tid som man kan göra annat kul på. Räcker ju med att vara där max 10 min innan.
Usch, mitt humör är inte alls på topp i dag. Allt för att det är måndag!
Lagat mat å stor handlat i dag för nästan 500 spänn!! OmG! Lön snart kanske? :P
hepp nu ska jag slappa de 15 sista min innan det är dax att ge sej av :P
Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: AnnA

Ajjdå, inte riktigt din dag låter det som . Köp ny mobil !! Är ju inte direkt normalt att den ska pajja så pass mkt som din redan gjort ...

2008-05-06 @ 17:10:50
URL: http://an86na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0