Jag tror allt att ett HALLELUJA är på sin plats :D

Ahhhhhhhhhhhhh!!!! :)
Nu är det äntligen helg :)
Har haft en kanon dag i dag, ska sammanfatta den lite kort.
Sov ut, lääääänge.
Låg kvar i sängen läääänge å hade lite mys på msn ;)
Sen blev klockan väldigt mkt å jag fick bråttom till jobbet. Oj glömt att äta, tar drive inne på vägen, där går det ju fort *Not*. Åt å körde fort till jobbet. Stämplade in EN minut försent, men lika glad för det. Jippie, min första Kod 30 ;P Monterade som ett svin från 15.38-00.24. Gick sjukt sakta idag. Hade 2 resursare framför mej som jag blev arg på för dom va så långsamma. Så jag å mina blonda vänner gick å snackade skit om dom hela tiden :D
Sen dax för övertiden. Fjäskade till mej efterarbetet av Kuk-Jocke. Slappt å gött å stå där tänkte jag. Men INTE då. Helvete jag fick köra som ett svin å SJÄLVKLART skulle datorer krånga mkt med mej. Jag tror ta mej faan dom väljer ut mej ibland för att dom tycker att det är kul att reta mej. Men jag fick en räddande modullvän till hjälp sen. Å trött som ett svin blev jag å ville hem på rasten. Men nee värför då, blir ju pengar. Bara att bita ihop.
Lämnde efterarbetet när det va en halvtimma kvar å förmonterade i stället.
Sen fick jag ÄNTLIGEN gå hem :D
Å nu har jag duschat av mej allt äckel å ska sova snart, men nu har jag blitt speedad i stället så det lär ta sin lilla tid.
Blir ingen förfest här imorn, vi ska va hos JimBooo i stället. Lika bra det så slipper jag städa efter fyllesvinen sen :) Å så är vi ju i stan redan då så :)
Men nu till dagens höjdpunkt!!:
*taaadaaam*
LÖNEBESKEDET!! :D
Oh my frikkkkken God va glad jag blev när jag upptäckte att det låg i brevlådan. Å ÄNNU lyckligare när jag öppnade det. Trodde inte riktigt på det först, fick läsa ett par ggr.
16000!!!!! :D :D :D YEAH baby YEEEAAAHHH!!!!!!!
Å då va det med sjukdagar å grejjer. Men även lite övertid för att kompensera det sjuka.
Jösses. Jag blir rik på nytt :)
I JUST LÖÖÖÖÖÖÖVE THAT!!
Bara räknar sekunderna tills det blir den 27:e.
Oh happy day!!
Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0