Jojo..

Hejsan!
Då va det tisdag då. Hmm.
Skulle jobbat i går igentligen,men jag kännde mej inte riktigt 100 så jag stannade hemma.
Jag fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Trött å deppig :(
Men jag misstänker att det är allergin som spökar. Jag brukar ju bli lite konstig av den å nu tar jag ju sprutorna oxå så det blir dubbel allergieffekt. Kanske inte så konstig att jag mår som jag mår?
Men men, jag hoppas iaf att det blir bättre snart. Ska hämta ut det nya nässprayet som jag fått å se om det blir lite skillnad på näskliandet. Men får dessvärre vänta tills lönen, för nu är jag skitfattig!
Hade iaf tänkt att försöka ta mej till jobbet idag.

Sitter här å väntar på målargubbarna som ska komma i dag igen. Oxå en jobbig grej. För jag gillar inte att vara hemma när dom är här. Så jag tänkte åka till mamma å vara där tills det är dax att jobba.
Hoppas dom gör klart i dag så jag slipper dom imorn.

Byeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0