Lill-lördag

Bara 2 dagar kvar att jobba nu då :) Lr ev 3, funderar på ett par timmars övertid på lördag. Är ett pass dagtid å alla pengar innan semesterna är välkommna, eftersom att semestern blir obetald. Så jag funderar strakt på ett par timmar faktiskt. Eftersom att det nog ändå inte blir nån utgång denna helgen å ser inte ut att bli nått kalas för morbror Pär heller. Lite trisst faktiskt, hade sett fram emot att supa med morbror.
Hockey på tv nu :) HEJA SVERIGE :) Leder med 1-0 nu iaf :)
Gjort i dag då?
Jobbat. Helt okej dag. Varvart varvet med efterarbetet. Men det har vart segt idag. Får ju stopp HELA tiden nu typ eftersom att inre krånglar. Å då blir det så seeeegt ibland.
Lite lätt huvudvärk oxå, nått som spökar lite :P Ås maybe? Men cola hjälpte :)
Fick lite snälla komplimanger i går. Att det syns att jag har gått ner i vikt sen jag började där :) Inget jag direkt tänkt på så jättemkt mtp att jag äter som en HÄST!  Fast det är väl kroppen som kräver det när man jobbar å anstränger den hela dagarna, för det sätter sej ju inte. Äter ju inte det nyttigaste som finns i världen heller :P Men jo, jag känner att mina byxor inte längre sitter som det gjorde förr, utan mer hänger. Å lite av the love-handels is gone :) Har därimot inte ställt mej på en våg så jag vet inte vad kiloskillnaden är. Men det är ju faktiskt måttet som räknas lr hur :)
Har även fått MUSKLER! Hör å häpna vad som hänt med soffpotatisen :P Underarmarna är ganska så hårda nu, å gäddhänget är typ borta. Sen har mage, lår, vader å röven intatt en helt annan skepnad än förut.
Så Beach 2008 kanske inte blir så dum iaf ;) Bara beställa en snyggers bikini :)
Faan nu står det 1-1 :P
Nu tänkte jag ta fram korsorden i väntan på Lost :)
Disken får vänta tills i kväll.
Tog mej en riktigt göttans dusch förrut. Fötterna å ryggen fick sen rejäla omgångar med fotfil å ryggborste. Så nu slipper jag duscha i kväll iaf, bara fixa håret :)
Ska slinga imorn oxå. Blir najs det. Å Skicka in mobilen på lagning nu en gång alla så att jag åtminstånde HÖR folk när dom försöker prata med mej. Så förbannad på skiten! Men nu ska det ÄNTILGEN bli ordning på den oxå :) I love myslef.
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen...är du redan redo för sommarens beach? Shit...bra gjrot :) Pöss

2008-05-14 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0