Löning å annat sköjj :)

Idag kom ÄNTLIGEN den efterlängtade LÖNEN :D :D
Inte en dag för tidigt. Men jag börjar redan undra hur den ska räcka hela månaden :P
Mkt som händer ju.
Midsommar, gbg bla :)
Men men, det får bära lr brista lixom.
Jobbet gick la sådär i dag. Va nog den sjukaste dagen jag vart med om :P
ALLA dragare å maskiner valde att bråka med MEJ!??!! Riktigt skummt. Men hoppas det betyder att att det blir en bra dag imorn.
Jag å Bocken hade en del planerat i dag.
Solning å lite nödvändig shopping.
Blev riktigt najjs :)
Vi hann med allt å lite till. Men ett stort NoNo va dock att båda vi lyckades ta på oss fel skor å hade mega ont i fötterna hela tiden :P
Vi valde även att vara nyttiga i dag så vi, hör å häpna, LAGADE MAT :D
Å jösses sikka stjärnkockar vi måste vara för det blev asgött :)
Kotletter med klyftpotatis, sås å sallad :) YUMMIE!!!
Sen fick jag göra ett röjj här å plocka undan massa saker i kök å hall för imorn får jag nämligen nya tapeter :D
Hoppas så att det bara tar en dag så jag kan plocka å städa undan imorn, hatar att bo i ett större kaos än vad jag redan gör :P
Å en sak till: :D
Jag får ev en bil imorn :D
Halleluja :D
Hepp verkligen dax för sömn nu, blir inte mkt om nätterna när jag jobbar dag, kanske inte så konstigt att jag blir lite seg i huvudet på jobbet ibland. Men det är mega lätt att gå upp nu när det är ljust å varmt ute redan vid 6.20 :)
Pöss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0