Lördag!

Nyss hemkommen från inflyttningsfest hos en kollega.
Väldigt kul å grymt god mat :)
Inte så onykter dock.. hade med mej öl.
Men jag tror faan jag börjar bli en kärrning för jag kan inte dricka öl längre.
Faskien azzå.
Vin går ju an, men ölen har blitt svår att få ner å min partystämmning har tonats ner en aning, jag vill lixom göra nått nytt.. festa på nya ställen, stan är för tråkig.
Vi ha sommar å sol å massa hemmafester å nya städer att festa i. Skövde suger ibland :P
Funderar allvarligt talat på att köra varannan helg nu ett tag.
Savea lite cash, få upp suget på nytt lixom, ladda upp för sommaren :)
Men då är ju frågan vad man ska hitta på varannan lördag då man väljer att inte gå ut?
Jag är ju den rastlösa å översociala typen som mådte ha nått att göra å helst omringad av folk.
Så det är ju därför lite man går ut varje lördag just för att träffa å se folk å så.
Kanske kunde börja ta natt-fika varannan lördag i stället?
Då är man i stan, man sitter å snackar skit, äter lite gott, å samtidigt kan man ta en massa strög runt i stan å se folket som är ute. Hmmm.. ingen dum ide alls om jag tänker efter. Men då är det ju det där med at få med sej nån som vill detta varannan helg. Kanske inte så svårt ibland.. men jag är ju nattmänniska å vill ju inte gå hemmåt då föräns klockan är 2 å allt stänger å alla folk går hem så man får va med å uppleva allt ändå.
Får ta mej en funderare på detta.
Lr så är det bara ett infall jag fått eftersom att jag har haft lite ont i magen nu 2 helger i rad vid utgång. Bränns å jävlas med mej ibland :(
Men men... vi får se som sagt.. kom gärna med förslag på underhålling å tidsfördriv man kan göra varannan lördag när man inte går ut :)
Fika vet jag ju. Men vad mer?
Hepp nu ska jag försöka lösa lite korsord så vi får ihop de där jävla orden nån gång :P
Vi ska banne mej vinna första pris bocken å jag :)
Pöss hej!!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-04 @ 02:41:57
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Emma

ja skövde är lite enformit faktiskt :( Men jag trivs som fisken.... Hm ja du andra aktiviteter, kanske sova skulle passa...du får lära dig att inte va en nattuggla ;) Nä men fika är väl de ända sociala man kan gör på en lördag kväll om man inte festar dåe... Puss

2008-05-04 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0