Lördagen lite snabbt!

Sova, systemet, mat stod först på mitt thigta tids-schema i går.
Men det bra, gud va bra det gick. Rikltigt stolt över mej själv att jag för en gångsskull lyckades hålla mina tider å va klar i tid :D
Ner till stan, öta upp Kiwi å Hannes.
Sen en snabb promenad till Smedmammen å börja dricka lite.
Vi hade riktigt kul å tiden bara arnn i väg å det va dax att ge sej till husaren.
Jag va redan lite onykter dock, krävdes inte mkt efter 12 timmar jobb å 6 timmars sömn :P
Minglade runt lite på husaren med ännu mer öl.
Sen dax för MAT :D
Å herrejävlar va gott det va!!! Jag ska ta med alla mina vänner dit å visa dom denna underbara mat.
Så på så sätt va det ju bra att man va lite full, går ju ner såååå himla mkt mer då :D
Jag å Hannes lastde våra tallrikar överfulla med revbensspjäll, kycklingklubbor, sås, oxfile, lökringar, skitgoda potatis grejer som såg ut som pomfritt å några marinerade varma räkor.
Mosa i mej mat, å jag skämms ju inte för mej så jag käkade med händerna det som gick :)
Sen blev jag mätt å belåten :)
Dit ska jag gå igen, frossa i ameikansk flööööt mat :D
Sen så va det bara att supa vidare. Droppade in mer å mer folk å fulla som ägg va dom flesta utam Lotten som gick med sin gravido mage rätt ut :) Hon fick dricka ramlösa.
Hela kvällen gck i stort sett ut på att bli så full som möjligt å alla, verkligen ALLA hade den inställningen. Sen va det schlager. Gick ju inget bra dock.
Å sen började folk hångla med varandra så några lär nog va sjuka på måndag :P
Efter ett tag fick jag nog. Va så jävla trött å sliten å en del full med :P
Så jag drog mej till Bocken å ventlirerade mej lite :)
Sen glodde vi på 48 huors som blivit vårt nya looove program :)
Fast jag höll på att somna i soffan å nickade allt till ett par ggr. Men ble såklart väckt av Bocken med ett ÖHHHHH!!! :D
Sen gick jag hem å somnade gott.
Det va lördagen det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte fasen ska du somna i mitt sällskap inte ;)

2008-05-25 @ 16:47:54
URL: http://an86na.blogg.se
Postat av: Emma

haha...låter som en lyckad lördag iaf :)

2008-05-26 @ 08:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0