Nu ska jag gnälla lite!!!

Ni får säga vad ni vill men jag ska spy lite galla nu hade jag tänkt!!!
Är bara så fruktansvärt IRRITERAD i dag.
Nee det är inget spec som har hänt, det är det som är det skumma. Jag har bara samlat en massa ilska i mej som vill ut nu!
Mitt allra största hatmoment är att jag inte har några pengar för tillföllet. Jag tror att det är det som är destörsta boven i dramat, det gör mej argast.
Lixom helg å allt. Säkert fint väder, jag har bilen hela helgen. Redo för en shoppingrunda på stan. Men vad händer? Jo jag är pank!!! Så ska det inte va. Jag ska va på stan med Bocken, göra av med snuskigt mkt pengar, äta, skratta, å promenara hemmåt fullpackade med påsar. Så brukar det se ut efter en runda på stan. Men så blir det inte nu. Jaa men ta det nästa helg då, lätt å säga. Men det finns inte.
Jag lever iaf i nuet å vill göra saker nu!!!! Inte nästa jävla helg! Fast iof Bocken om du inte jobbar då så kan vi kanske missbruka lite cash iaf ;)
Sen är jag sur på negativa människor. Ja jag vet att jag inte verkar så uppåt nu jag heller men det har jag faan i. Men nu menar jag lite mer stämmningsdödare. Även fast jag är på superdåligt humör så FÖRSÖKER jag iaf att vara glad när jag umgås med folk. Jag menar vad bir bättre av att sitta å sura då? Bättre att slå över det till andra hållet å blir barnslig i stället å sitta å asgarva åt allt. Å göra sjuka grejer. Jag hatar surande, iaf när det inte beror på nått.
Jag vet att jag är å kan vara världens psm kärring jag med, men det är inget jag VÄLJER att vara å jag försöker att tillföra en bra stämminig iaf.
Sen är jag även arg på att semestern verkar vara såååååå långt bort. Jag vill ha sommar, sol, lediga lata dagar i solen med bad å grill. I just LOVE that! Men det känns som det är ett år kvar.
Börjar även undra vart min prins på den vita hästen har tagit vägen? Nej jag klagar inte över att vara singel, jag trivs bra som det oxå. Men ibland blir det lite ensamt. Jag saknar den dära känslan att vara omtyckt. Att ständigt vara i någons tankar, nån att kunna ringa till jämt, nån att mysa med, nån att vakna upp med, nån att dela livet med. Usch va tragisk jag låter nu. Men ärligt talat så börjar jag sakna detta. Men min prins verkar inte hitta mej här uppe på 4:e våning. Jag kanske ska flytta ner?
Nee nu har jag nog klagat färdigt. Blir ju nästan mer deppig nu. Då är det nog dax att lägga ner :P
Ska iaf tillbringa fredagkvällen å natten på volvo. 4 timmars övertid. Lika bra det när man ändå inte har några pengar att göra av med, då kan man lika gärna se till att fylla på dom i stället.
Måste hinna ner till systemet nån dag oxå. Nått litet att dricka innan personalfesten vore nog på sin plats. Städat som en maniac i  oxå. Faan finns inte att dammkorn så långt ögat når här nu. Jag bara älskar mitt nya munnstycke till dammsugaren!! Den tar upp allt :D Riktigt kul att dammsuga nu ju ;P Ska bara dammas lite imorn för det hann jag inte idag.
Hepp nu ska ja försöka se klart filmen jag somnade i från i går :P
Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Bocka tha Bock

Jag jobbar nästa helg tyvärr .. Så det blir ikke nåt shoppande för min del =/ Men kanske helgen efter ... Göteborg ?? =)

2008-05-23 @ 19:14:58
URL: http://an86na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0