Redan tisdag!

Fasiken va tiden går fort. Tyckte nyss det va fredag å lördag å vips är det tisdag, lr ja tisdag närmar sej ju sitt slut för jag tänker då inte göra mkt mer i dag :P
Okej då, måste diska men annar ska jag enbart befinna mej i soffan, sängen å duschen.
Är så sjuuuukt trött, trotts att jag somnade tidigt i går, sov skit bra hela natten. Men är ändå trött.
Hade feber å skit på jobbet i dag oxå :( Frös så att jag skakade trotts att jag befann mej på typ det varmaste stället, efterarbetet. Men det är ingen sjukfeber utan MENSFEBER! :P Fattar inte varför jag ibland får feber under den perioden, inget kul alls :P
Men det gick över med lite ibumetin, så efter ett tag började jag svettas i stället :P
Gått rätt segt att jobba i dag, hade massa stopp å grejer, brukar ju va asgött med stopp, men när man är i efterarbetet så gör man lixom inte så mkt, så det segar bara ner.
Sammanfatta helgen lite kanske :)
Lördags kvällen blev hemmfestande med Körslaget å Smirnoff :)
Liza å Bocken va gäster. Lizo nykter dock. Tillskillnad från mej å Bocken. Vi blev bra dragna å stapplade oss ner till stan för fyllemat vid ett tiden. Vi va så fina i våra nya snygga skor men jösses sikken skoskav :P
Drog oss la hemmåt vid kvart i 2.
Å sen fick jag lite trevligt besök ;)
Mkt trevligt va det ;)
Men nu dröjjer det tyvärr TRE veckor tills nästa gång :( Usch!
My heart breaks :P Fast som sagt kanske är bra iaf ;) Me and Bocken knows.
Nu ska jag ta en timmas powernap å ev lösa lite korsord i nya Knep å knop :D
Vår nya hobby :D
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0