Shopping, sol å supa :)

Kom hem vid kvart i fem imorse från jobbet. Gick ganska bra att jobba, trotts att hjärnan va helt slut. Riktigt trött va jag. Men tiden går så sjukt fort så vips så va det dax att gå hem :) Blir fint med lite extra pengar till somaren :)
Idag då?
Blev riktigt förvånad över att jag inte va trött, utan vakande flera gånger under min sovperiod.
Så när Bocken ringde vid 12 sådet va dax att hoppa in i duschen, fixa sej iordning.
Sen va det promenad ner till stan i den gassande solen :) Så gött.
Hade inte tänkt att köpa nått förutom alkohol.
Men kom hem med det mesta utom alkohol :P
Skor, linne, byxor å hårnålar :)
Jösses!! Nu blir det fattigt resten av månaden. Fast jag ska redan nu knycka lite från sparkontot :)
Bocken kommer hit vid 19 å vi tänkte sätta oss å grogga lite granna :D
Sen ska vi nog bege oss till stan men vet inte art än. Vet bara att det blir McD vid 2 tiden :D
Hepp om man skulle ta å börja fixa sej kanske?
Pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0