Sjukt trött!

Fy fasiken va trött jag är.
Å ändå är jag vaken än.
Vart seg hela dagen, å nu i slutet fick jag huvudvärk.
Kanske värmen å allergin som spelar mej ett spratt?
Fick iaf en bra start på jobbet i dag. Vi stod still en timma i början :)
Va lessna alla blev :P NOT! :)
Sen la en maskin av å det blev stopp i ytterligare en halvtimma.
Va å tittade å provkörde bilen i dag. Men den va absolut inget för mej.
Visst den va jätte fin, men den va även jätte gammal å skit svår att styra.
SÅ nu blir det till att laga Maj-Björn :) Den bilen gillar jag, gansta bilen :D
Lyckades få mej en 15 min powernap hos mormor men det hjälpte ikke nått mot det trötta.
Sen va det Lost hos Bocken som gällde med lite pep å popcorn.
Men inte ens peppen fick mej att piggna till, då är det nått fel :P
Hemma i mitt kaos nu iaf. Jösses, dom började inte tapetsera i dag som jag hoppades utan bara rev å spackla å målade tak. Men imorn blir det nog färdig *ber till högre makter*
För jag pallar inte att ha det så här!!
Papper på golvet å allt ligger i högar :/
Men så fint det kommer bli.
Ska ut påjakt efter en ny hatthylla oxå :)
Ta en snabbtitt på fredag kanske om man hittar nått skojj.
Pöss å natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0