Skit snyggt :D

Tjo!
Ska dra min dag lite snabbt. Ser att klockan börjar rinna i väg, å jag ska ju lösa lite i knep å knop hade jag tänkt mej nnan jag sommnar :)
Jobbet har gått skit bra i dag. Va i omplocket med Prallin. Jösses, vi va ett riktigt dream team på det trotts den stora *host* åldersskillnaden :) När vi inte packade grejjer så förmonterade vi som as, å faktiskt gick det riktigt bra för oss i dag. Vi va trotts allt 3 man kort, men lyckades helt okej i dag. Även fast vi låg minus som vanligt :P
Hem sen.
Å va ser jag då?? :)
Jooo det är FÄRDIG TAPETSERAT :D
Å jösses så fiiiiiiint det blev. Jag bara älskar hallen :)
Å jag älskar köket med, men hallen blev nått lite extra :)
Men dom har skitit i att skruva upp grejjer som jag bad dom om :P Piss oxå.
Men Lars kommer hit imorn å hjälper mej med det :)
Sen är det nu totaljakt på en hatthylla som gäller.
Men hur fint de än gjort hos mej så har dom TOTALT skitit i att STÄDA!
Slipdamm överallt!!
Så det va bara att gå loss med dammtrasa, dammsugare å mopp. Å nu riktigt skiner det :)
Mötte Bocken vid 19. Promenerade till solariet å la oss där en stund. Men jag höll på att dö för det rummet jag fick va brutalt varmt.
Bocken mötte även vårt mordoffer. Moahahaha :D
Sen hem igen.
Lagat mat å kollat tv å duschat.
Å nu hör jag att sängen å knep å knop ropar så nu ska jag dra mej :)
Btw, kommer up bilder i helgen på mitt snygga kök å hallen ;)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0