Slut på det roliga :P

5 dagars ledighet börjar sata men säkert gå mot sitt slut.
Usch tycker jag om sånt!
Jag ÄLSKAR att vara ledig :D
Å det kunde börjar med en bättre vecka tycker jag. Jobbar kväll hela veckan PLUS fredagskvällen :( Faan känns inte som man får nån helg då ju. Blirdefenitivt ingen övertid för mej den här helgen. Den är redan kort som den är!
Har iaf lite att se fram imot denna helgen, en stor beställning med kläder från hm *jippie*, sovmorgon VARJE dag å kunna va upp på nätterna :)
Men det värsta är ju att man bli så oscial. När jag sover är alla andra vakna å när jag är vaken så sover alla andra. Blir lite knas det där, men det ger cash ;) Å det älskar jag.
I dag så sov jag ut rejält på morgonen. Tog en promenad med inkludrad handling till mammi å lagade mat där.
Lax i ugn med MASSA sås!! YUMMIE!!
Sen satt vi i solen å letade resor å hotell. Hittade ett riktigt bra på kreta, är ju typ det å turkiet vi väljer mellan. Men Lars är lite anti turkiet, men jag å mamma älskar den shoppingen :)
Men men, nånstanns hamnar vi i slutändan :)
Sen så blev jag upphämtad av Bocken å Emelie å vi begav oss till simsjöng å mini-golf. Trodde vi ja! Men det va stängt :(
Så det fick bli glass å tjöt på utsiktsplatsen i stället.
Bocken å jag avrundade kvällen hemma hos mej med lite intenetshopping, tv, pringels å pepsi :)
Å nu har jag legat i soffan å löst korsord för fullt å även slängt iväg en prenumation på den beroendefrallande korsordstidningen. Nu jävlar ska jag vinna priser minnsann!! :D
Duschen verkar locka mest just nu, men sova med blött hår betyder Troll-look imorn, men va fan gör det när man har sovmorgon :)
Ska handla med Katja imorn oxå antagligen. Våra kylar gapar tomt å behöver fyllas upp rejält. Blir la till att laga mat imorn oxå. Sen blir det nog en powernap till i soffan beroende på hur tidigt jag stiger upp.
See ya! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0