Usch!

Blev inte som jag tänkt alls i dag.
Huvudvärken från i går kom i kapp mej i dag igen å däckade mej totalt :(
Så i dag har jag legat ner hela dagen å sovit å tittat på tv om vartannat.
Inte ens ipren tar bort huvudvärken.
Fryser som ett as hela tiden, men ingen feber.
Å sen har jag börjat må illa oxå :/
Så det blev inget jobb för min del i dag heller.
Får la se hur jag mår imorn, men jag hoppas ta mej faan att det går över. Blir galen av denna cpiga huvudvärk!
Klarar ju knappt av att titta på tv för ljudet gör att det skär i skallen på mej.
Mamma å Lars har haftnästan exakt samma. Så jag antar att det är nått som går. Där sprack min teori om allergi då, fast jag tror ändå på nått sätt att det finns en liten koppling. Just tröttheten iaf. För den känner jag igen sen tidigare år.
Målarna är iaf äntligen klara nu. Gick ju fort. Så nu kan jag iaf sova ut imorn å slippa stressa för att dom kommer hit. Så då kanske jag blir frisk igen.
Hepp nu blir det duschen sen krypa ner under täcket i soffan med pepsi å hemma fruarna som jag spelat in. Hoppas jag inte sommna i från det bara.
Bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter inte alls roligt det där du har...Krya på dig!! Puss o kram

2008-05-21 @ 08:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0