Yeah yeah :D

Mitt goda humör håller i sej. Å ingen huvudvärk så långt ögat når :)
Jobbat å kom hem ganska nyss.
Va kul att va tillbaks å saknad har jag vart :)
Klart dom saknar volvos gladaste montör som jag så snällt blivit döpt till.
Dom tror inte ens att jag kan bli arg, vänta ni bara ;P U have'nt meet the real Lordi yet ;D
Men idag har jag faktsikt vart lite arg, lr mest irriterad.
Personen framför mej i början av dagen gjorde fel HELA tiden. Å fick jag inte springa till undsättning för att hjälpa till så fick jag hennes motor i nästa slinga å fick börja rätta till alla fel! Å även fast jag sa till så brydde hon sej typ inte!! Morr, då blev jag lite grinig där ett tag.
Men jag botade det med lite cola ;)
Men det märktes att jag har vart sjuk, kroppen ville inte alls hänga med i dag, iaf inte i början. Jag kunde faan inte ens greppa grejena jag skulle ta å fumlade som en gris.
Men det blev lite bättre framåt slutet å imorn lär jag nog vara återställd :)
Å kvällen blev ännu bättre framåt slutet ;)
1-0 till mej :) Jag klarade att hålla mej denna gången, å vad fick jag för det?? Joo precis det jag ville :D
STOLT över mej själv är jag. Go Kajsa :D
Det går inte motstå mej ;)

Fick nyss reda på att jag ska ha förfest innan personal festen på lördag. Kiwi å Hannes röstade å jag förlorade :) Blir nog riktig trevligt. Synd bara att jag får vara en snål värd å inte ha nått att bjuda på. Men jag är ta mej faan pank! Dom får bjuda mej i stället. Rikemans volvofolk. Hehehe.
Nee nått som skulle sitta fint nu är LÖNEN!!!!!!
Vart ääääääääääääääär du?? Jag vill ha deeeej!!
Hepp nu ska jag se film.
Byeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0