Fattigt värre :P

Gårdagens personalfest tog kontots sista slantar.
Nu är jag sååååå fucking broke som jag kan bli å ändå har jag snott pengar från sparkontot.
Ïnte sno mer nu!!! Ajja bajja!!!
Men kul va det :)

Min mobil bestämde sej för att gå sönder i går oxå. Displayen är svart å randig i grönt å rött. Passar ju till julen men :P
Så det blir till att skicka in den på lagning.
Garantin har ju gått ut så ja får fixa det själv.
Va inte så dyrt å pappa har lovat att skänka mej lite pengar :)
Så detta ska jag ägna mej åt imorn.

Har spenderat kvällen med AnnA å Katja.
Pizza, pep å soffläge va det som gällde.
Å där satt vi å beklagade oss över våra uppkommna smärtor som vi åsakat oss xD

Nu ska jag ligga å dega i soffan tills jag somnar.
Sen ska man vl passa på å njuta av pengarna som rullar in trotts att man är ledig :P

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0