Feeling so mutch better :)

Ahhh!!
Att få vakna i dag UTAN att ha ont nån stanns va en underbar känsla :)
Kommer inte ihåg när jag hade den sist.
Måste vart vitlöksbomben som hjälpte till att kurera mej :)
Så nu hoppas jag att jag är frisk på riktigt!!
Å inte att kroppen luras.

Ska iaf jobba idag. Även o jag så ska va hög på ipren :P
Ipren å nässpray is the shit :)

Ska tom unna mej nått riktigt gott att äta idag.
Har ju inte ätit normalt på en vecka typ.
Mackor, inte ens det lixom. Jag har levt på dricka.. aahhh pep is the shit :)

Redan idag sprack nykter drömmarna :P
Satt å kollade igenom massa partykort å fick ett jävla sug i magen :)
Nee får hålla mej HYFSAT nykter denna helg, sen ragga upp nån (Emma kanske) å dra ut med på lönehelgen ;)
Det nyktra livet är inte till för mej. Å spec inte på en lönehelg då ALLA är ute å röjjet är på topp!!
En helg går bra... men jag överlever ALDRIG två!!

Nee detta kan inte va bra. Inte ens frisk än men börjar redan få festkänslor i kroppen.. aj aj aj :P

Nee nu ska jag duscha. Mitt hår är för jävla äckligt :P

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0