Förnekelse fasen!

Jag tror att jag befinner mej i den nu.
Bra lr dåligt? I dont know.
Ledig idag å igår å nästa vecka då.
Nästa vecka går jag hemma med full betalning dock, men det känns som att det kunde kvitta.
Hade hellre jobbat. Fast natt-ob:n är en lite tröst i allt det jävliga.
Å sen ser jag fram imot slutlönen.

Sen är jag ledig längre tid igen. Å det är inget jag ser fram imot direkt.
Min lön kommer vara saknad. Samt kollegorna.
Men det tar vi nästa fredag, när vi har haft avslutning å lipen är maximal.

Har iaf bestämt mej för att försöka att INTE gräva ner mej så djupt.
Inget blir ju bättre av det lr hur?
Visst, det är jävligt synd om mej, det erkänner jag.
Men det finns folk som har det värre.
Jag sitter iaf inte mördad av en psykopat, fastbunden vid ett element.
Visst kommer jag ha dagar där det känns förjävligt, men hey jag är snart 22 år, livet har väl precis börjat?

Idag ska jag iaf låtsas som ingenting :)
Vi ska ha jävligt kul idag :)
Å i går hade jag roligt oxå. Lena p Katja tvingade med mej ut och bort en stund. Lockade inte direkt i början, men vi hade jätte roligt under kvällen :)

Nee nu ska jag börja fixa lite.

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0