Hur lyckas man?

Jag kan då lyckas med det mesta. På gott och ont.
I detta fall tyvärr på ont.
Jag bara undrar om jag är ensam om att lycktas emd detta lr om det finns nån mer som gjort det?
Jag skar mej med rakhyveln när jag rakade armhålan!!!
Å det gjorde... jaaa.... ONT!!!
Sitter som tur är inte i armhålan utan en bit nedanför.. fast jag fattar inte vad jag skulle där med rakhyveln att göra?
Jag slant angaligen å jag kunde verkligen KÄNNA hur det skar igenom huden!
AJ AJ AJ!! :(
Fast det gjorde inte så ont som jag trodde, å va nog inte så farligt som det såg ut i början när blodet bara forsade ut.
Det ser ju alltid så mkt och farligt ut när man skär sig vid rakning.
Blev väl typ 4 cm långt å inte så djupt som tur va. Men det svider, herre jävlar vad det svider!


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag måste nog tyvärr meddela om att du är ensam om det! Okej, på benet har man ju skurit sig, men i ARMHÅLAN....?! Tok. Svider ju som attans, så lite synd tycker jag om dig :D Puss

2008-11-06 @ 18:47:21
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nejj , det är du inte ensam om :) Håller med om att det svider sjukt mycket , min mamma tyckte jag var jätte klantig och skrattade himla mycket åt mej , även mina vänner skrattade :)

2008-11-07 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0