I brist på underhållning

Det verkar som att jag av alla människor lyckats bli rejält sjuk.
Så det blir inget jobbande för mej idag, det funkar bara inte :(
Jag är inte den som är den. Brukar alltid härda ut å droga ner mej med ipren för att klara av jobbet å sen efter det gå å lägga mej. Men idag är det riktigt jävla illa :(

Min hals är totalt mega screwed, kan inte minnas när jag hade så ont senast. Febern är här med råge, fryser som ett as å sen efter alvedon intag så rinner svetten.
Å nu till råga på allt detta elände så har även kroppen börjat strejka :(
Varenda jävla led i kroppen gör ONT å då menar jag verkligen VARENDA! Och huvudet värker som att nån satt där inne å bankade med ett basebollträ i huvudet på mej.

FUCK!! Jag HATAR att vara sjuk! Jag ska inte vara sjuk, jag kan inte bli sjuk. Det är bara alla andra som kan det.
Jag har vart frisk ett HELT ÅR nu utan minsta lilla förkylning ens.

Men nu är det nått som har besegrat mej.
Jag är en slagen hjältinna.
Men jag hoppas faan att jag bara är sjuk idag, för i helgen VÄGRAR jag att va sjuk. Det går inte. Det händer inte.

Så fort klockan har passerat 23.30 så ringer jag till jobbet å får erkänna mej besegrad, även fast jag va halvt nerslagen i går redan men jobbade ändå klart.
Sen efter det så drar jag på en film å somnar till.
Tur att jag iaf har pepsi hemma, en liten tröst i min sjukdom :)
Sen hittade jag ju Gratismode oxå :) Massa kul att göra där!

Krya på mej!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Brukar du åka skidor/bräda på vintern?

I så fall vart åker du hellst å åker skidor/bräda??



Ha det bra!

2008-11-13 @ 19:28:14
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0