Ingen lust alls...

Att skriva nått här idag igentligen.
Har hänt riktiga tråkigtheter tyvärr :'(
Men men.. thats life i guess?!?!
Om bara nått kunde få gå MIN väg NÅNGÅNG!!!

Fick iag ett litet glädjebesked idag av pappa :)
Vi ska åka bort över jul.
Eva fyller 50 så hon har bjudit med oss till Selma Lagerlöfs spa :)
Åker den 23 och kommer hem den 26.
Så jävla gött.
Jag ska bara ligga som en svullen ko å bli masserad dagarna igenom.
Med lite break för solning hihi :)

Ja det va allt för idag.
Jag blir för deppig av att tänka.

Pöss pöss

Jag hatar dej, dej OCH dej!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

hej. vilken fin blogg du har:)

2008-11-21 @ 08:45:32
URL: http://carrostenius.blogg.se/
Postat av: linnea

men men men, kusin vitamin, hur är läget? och bort över jul?? sådanna fasoner! kram på sig =)

2008-11-21 @ 09:56:52
Postat av: AnnA

Du måste avguda mig iom att du änvänder miiina fraser :D

2008-11-21 @ 12:51:11
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0