Jag fryser ihjäl faktiskt!!!

2a dagen som arbetslös. Fast cashen rullar in än så jag har inte kännt av det där än.
Gör iaf ett tappert försök att vända tillbax dygnet.
Sovit 5.5 timmar "inatt" så jag hoppas kunna somna in ordentliget vid typ 2 i natt iaf.

Spenderat dagen med Bocks.
Vi tog oss en promenix i vinterlandet ner till stan.
Checkade lite affärer, men blev för deppiga eftersom att våra konton inte bestod av mer än en hundring så vi satte oss å tröstfikade lite.
Gjorde upp en hel del planer oxå ;)
Damn we're good!!!

Tog oss en ännu längre promenix hem, till min mammi med andra ord, fast först en hämta mössa paus.
Hämtade bilen å drog till coop.
Inhandlade lite dipp å en cola.
Sen drog vi hem till mej å mitt ISKALLA hem.
Så här ha vi suttit å förfrysit hela kvällen inlindade i filar å ljus tända överallt ihopp om lite värme.
Men nee. Det är kallt än!

Men idag fick jag faktiskt nog på den fronten. Mina förbannadejävlasnopp element är trasiga IGEN!!!
ETT av 4 fungerar!!!
Inte konstigt att jag fryser räva av mej här!!
Så jag ringde min kvartersvärd å sa att nu får ni ta mej faaan laga dom ordentligt, jag döööööör här!
Så imorn kommer dom å lagar å jag ska va med å ÖVERVAKA dom så att det blir riktigt gjort.
Hoppas bara dom inte kommer kl 7 som de brukar. Då lär jag skrämma ihjäl dom med min nyvaken-frisyr å morgonrock.
Frisyren inser jag alltd när dom gått. Att mitt hår bokstavligen STÅR rakt upp. Hahahah, det kan dom ha :)

Annars är mitt humör på topp. Borde inte jag som arbetslös deppa ihop?
Hell no, inte idag iaf :)
Jag är glad som faan :)

Ne nu ska jag se nån film som jag antagligen sett 100 ggr å sitta å prata med tv en stund :P

Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Konstigt det problemet har jag med mina element me, vet inte hur många ggr dom har vrit här och kollat på dom utan att det hänt ngt. Måste va ngt fel me stammarna eller ngt här uppe på stenvägen:) Hur är det annars då? Konstigt att man aldrig ser dig vi bor ju nästan grannar:) Hade bra Kram

2008-11-26 @ 12:15:01
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: AnnA

Ja vi får hoppas det blir som vi tänkt oss nu =)

2008-11-26 @ 16:26:58
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0