Jag tror det är onsdag :P

Jösses... jag har verkligen ingen koll på dagarna alls.
Varför kan det inte vara fredag varje gång man känner sej förvirrad över vilken dag det är? Det vore nått det :)
Trött som ett as är jag så idag blir det inte många knop gjorda.
Ska skjutsa ut Felicia till stallet, sen gratta morfar en stund å efter det är det bara SOFFAN som gäller tills jobbet kallar igen.

I går va jag sjukt trött oxå.. men vi vart klara vid 5.30 så jag drog hem vid 6. Men vem blir inte piggast i världen då??
Somnade väl runt 8 imorse å idag har jag tydligen varit populär för sms har trillat in i väckt mej stup i kvarten. Somnade med mobilen i handen en gång när jag höll på att skriva svar :P

Fick lite tråkiga nyheter på jobbet i går. En tredje del av decembers motorer är strukna å det är ta mej faan inte alls bra. Iof är december alltid den sämsta månaden å dom vill att motorlagret ska va så litet som möjligt. Så det blir nog till att gå på A-kassa ett par månader efter den 30e. Fast inget är hlt klart än, som vanligt så får vi inte reda på nått slutgiltigt.
Men hoppet går ju aldrig att ta ifrån någon :)
Å blir det bye bye den 30e så hoppas jag att bli återanställd typ i mars lr feb :)

Nee nu ska jag nog hoppa in i duschen.. lr ne det hinner jag inte innan jag skjutsar Felicia så jag får väl klä på mej snart å åka i väg å tanka bil-skrället.

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: fia

nej jag är inte säljare , men köper desto mer , får förfrågan lite nu och då men jag har inte tid att lägga på det just nu , säljer du mycket ?? går det bra??

2008-11-05 @ 16:46:42
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

hahahaha jsasså? vadå frär arg kommentar måste jag missat =P

2008-11-05 @ 16:53:06
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0