Lång ledig :)

Go morr'n på er!
Alldeles nyvaken är jag, ögonen rinner så där mysigt som dom gör när dom protesterar mot att öppnas. Dom ville nog ha blundat en stund till.
Blev väckt av kss. Jag hade visst "missat" min tid där. Moahahhaha :P
Som att jag inte gjorde det medvetet lixom. Jag orkade bara inte gå dit. Å då får dom skylla sej själva när de inte svarade imorse trott mina 5 tappra försök att ringa dom. Men jag fick som jag planerade, jag fick komma imorn i stället.

Är ju långledig så sista natten för veckan är i natt. Inte bra alls igentligen, dom har stryckt 5000 motorer till i dec.
Illa, illa.
Men som sagt, det vänder ju nån gång.

Spenderade dagen igår med AnnA. Food på max sen DHW hos mej. Å självklart så va säpo framme å luskade ut det ena å det andra :)

Nee usch... gääääääääääääääsp.
Ka det inte va ljust ute åtminstånde?
Detta går ju inte.
Lär ju stendäcka i solaret.

Hörs sen. Pöss

Don't hate me, cause you aint me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0