Lördag :)

Tjo!
I går så tog jag, Bocken å Katja oss en sväng till Lidköping för att prova shopping-lyckan.
Och den va verkligen inget att klaga på :)
Synd bara att kontot inte ville tillåta den shopping som jag hade lust med.
Men vi bestämmde att åka tillbax dit så fort lönen har invaderat våre konton :)
Då jäklar blir det shoppa av :D
En mkt lyckad å kul dag som innehöll allt från prövninga av stora fula pälsmössor (??) till hookerskor som gck ända upp till skrevet :D (ska försöka tigga till mej bilderna från bocken så ni får se ;)

Kvällen avslutades lugnt, framför idol. Tills jag å Bocken får den inteligenta ideén att åka ut å leta efter spöken :D
Sagt å gjort vi satte oss i Maj-björn å drog i väg mot Kyrketorp.
Men när vi va nästan precis utanför kyrkan så blev vi så jävla rädda så vi drog snabbt som ögat därifrån, fega som vi är ;P
Men vi fortsatte vårt strögande å jakt å körde vilse på övningsfältet å hamnade långt bort i helvetet nån stanns.
Vid 1.30 nådde vi säker mark hemma i stan igen :) *pustar ut*

Idag så tog jag mej en rejäl sovmorgon. Tills gud å alla människor började väcka mej.
Då va det bara att dra sej uppåt å mot Sun City :D
Så jävla gött som det va att sola idag va det nog längesen jag va med om.
Jag tror ta mej faan det hjälpte till att bota mej lite för jag känner mej som en ny, frisk (ok, något snorig) människa igen :D
Så jag har tom DISKAT!! Dra på trissor!! Det händer inte varje dag vill jag lova :P

Så nu ligger jag å göttar mej lite i soffan å njuter av mina fria andningsvägar å att det bränns lite i fejjset :) Till detta ett stort glas ISKALL pepsi :) I Love life sometimes ;D

Nee om man kanske skulle äta nått??

Partysuget fanns nog där inne ändå ;)

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0