Måndagsmötet :)

Usch, bara en timma kvar innan jag måste åka till jobbet. Hinner ju inte sova nu ju :P
Tur att jag sov länge i "morse" :)

Vart på måndags möte med Mary-Kay kollegorna idag :)
Riktigt kul va det. Så jävla sköjj folk, lr ja dom flesta iaf.
Hade Awards Nigth, massa priser som delades ut. Jag fick dock inget :P Fast iof har jag bara vart med en månad så :P
Men nästa gång, då jäklar :)
Jag fick iaf 4 guld bin för min försäljning och så vann jag ett läppglans. I love :D
Man blir såååå taggad på dessa möten azzå, helt sjukt.
Så nu har jag bara 2 klasser kvar att boka in denna veckan så jag klarat utmaningen :)
Man ska boka in 5 klasser på en vecka, inte hålla dom utan bara ha ett datum. Å jag har 3 st helt klara, 1 halv klar å en till som jag ska hitta. Good job!!

Nee nu ska jag ägna mej åt nått sköjj innan jag ska dra mej till jobbet :)

Pöss pöss



Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

Hejje=) skoj du tittade in, hittade du hit av länk= för du har kommit flera månader bakåt, eller valde du bara ett inlägg?

tänkte mer om det ligger fel länk någonstans0)

ha en fin kväll =)

2008-11-03 @ 23:49:08
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

tittar in och säger hej igen=)

2008-11-04 @ 18:35:19
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: fia

va kul att du säljer mary kay jag använder inget annat smink än detta , så himmla kul att se nån här på bloggen som gillar detta märke med .

önskar dig en trevlig onsdag .

2008-11-05 @ 15:04:41
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0