Min dumma hals!

God morgon! Eller god natt för min del strax.
Ett tag sen man uppdatera här insåg jag. Så det får bli en liten snabbis ;P
Haft en bra helg :)
Utgång i lördags med AnnA, Katja å Lena.
Efterfest till sent på natten :P
Kalas i tibro på söndag. Sen hem å sova å jobba natt.
Hade klass i går för Kiwi å Emmelie, jätte kul :)
Å jobbat ytterligare en natt.
Men i natt fick jag bara helt plötsligt kanon ont i halsen. Fattade inte va det va först, tänkte ifall nått hade fastnat lr nått. Så jag gick å kollade å det va totalt fucking MEGA rött i halsen :(
Å det gör svin ont. Verkligen det sista jag behövde nu mitt i mensveckan å allt :P
Å arbetslös blir man.

Det är ta mej faan syndast i hela världen om mej just nu :(
Ingen kan ha det värre än mej.
Stackars jävla Kajsa :'(

Gjorde ett tapper försök attbota halsontet lite. Drog i mej lite jäger, det ska ju va så himla bra. Men det slutade ju med att jag i stället känner mej full å halsontet kom tillbax efter ett par min.

Nee nu ska jag sova å förhoppningvis drömma lite lyckliga drömmar så jag får försvinna från detta helvetet just nu!
God natt!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0