Ont i hela jävla kroppen!!

Fy faan va ont jag har!
ÖVERALLT!!
Benen, armarna, ryggen. Det gör ont att sitta, ont att ligga och ont att gå.
Faan va synd det är om mej :(
Jag som kände mej så frisk i fredags å lördags.
Men det fick jag stota för igår.
Å så smart att supa när man är sjuk lärde vi oss att det inte det inte va.
Minnesluckorna är stora... å svarta.
Jösses!!
Å i går kände både jag å Bocken å bakfyllan å sjukdom:
Jag ska ALDRIG mer dricka! :P
Nja.. en överdrift kanske. Men 2 vita helger i rad kanske inte är helt fel?
Kontot skulle iaf må bra av det :P
Levern oxå kanske? :P

Får se hur det blir med modulfesten.. blir väl att går dit ändå. Vill ju säga hej då till alla ju.
Men det får nog bli ganska så nyktert. Har ändå inga pengar att supa för höhö.
Sen smiter jag hem vid 23 tiden.
Får helt enkelt låtsas va gravid i 2 veckor. Lr va säger du Bocken? Vi kör på det va, så inte folk undrar altl för mkt vart vi har tatt vägen.
Vi får åka å besöka Falk i stället Moahahaha :D

Har iaf gjort ett sista försök att kurera mej.
Kiwis tips.
Jga tryckte ner 2 vitlöksklyftor i vatten å svepte. Det smakade RÄVA!!
Så nu hoppas vi att det kan göra lite mirakel under natten så jag kan jobba imorn.
Har redan förlorat så snuskigt mkt pengar så imorn går jag oavsett om jag svimmar.

Ne nu ska jag inta en någolunda bekväm ställning i soffan å vänta på John blund.

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

mm yammie !! Tur det är några hus mellan oss ändå, för fy faaan va du lär lukta nu efter den kuren :P

2008-11-18 @ 17:14:42
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0