Sun sun suuuuuun

Sådär. Då har man vart å bättrat på "brännan" lite granna då :)
Alltid lika jävla skönt att ligga där inne i värmen å svettas lite.
Mitt nya favvo stället, som Bocken visat mej, har sååå sjukt bekväma solarium.
Pappa solarium va okej, men det hade ingen fläkt, man hade ingen aning om hur gamla rören är osv.
Men Sun city är perfekt :)

Okej.. det kostar en del, men smakar det så kostar det, right?
Fräscht, lungt och skönt, ofta noll kö, koll på allt samt 2 fläktar att använda :)
Kännde även denna gånger hur förkylningen å alla bakterier å baciller bara svettades ut. Haha You gonna die fuckers!! x)
Å tycker att det tog riktigt bra. Ser fräääääääsch ut nu ju, å det är ju aldrig fel :)

Lagade mat *kors i taket* dock inte så komplicerat lr gott. Men det va mat iaf.
Usch, jag måste verkligen handla.
ALLT i min kyl va för gammalt. Fast inte ens öppnat lixom. Så jävla smidig är jag.

Sen ringde mamma å behövde hjälp med bilen. Så jag fick komma å hjälpa till att putta. Å då upptäckte vi även att det va punka i mitt däck. IGEN!!?!?!?!
Verkar som att det är nån sjuk jävel som roar sej genom att stoppa spik å mina däck. Visa dej din jävel!
Så vi pumpade iaf upp det å så får vi se hur länge det stannar kvar. Annars blir det bara till att laga. Skit.

Å min kamera har svikit mej oxå. Bilderna blir SKIT. Ljusa å jävliga. Tack för att du bestämde dej för att gå sönder NU!!
Ahhhh jag bara ser pengarna försvinna i väg.. innan jag ens har fått dom.
Hjälp mej nån!!

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: AnnA

Neeeej !!! Inte punka nu igen !??! Vi måste ju bege oss till Falck snart :P

2008-11-19 @ 22:30:15
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=3076

2008-11-19 @ 22:31:47
Postat av: Viktoria

Man ska aldrig sola med förkylning! Det blir bara värre då...

2008-11-20 @ 22:46:28
URL: http://www.metrobloggen.se/muhren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0