Toppen dag :D

Tjo!
Är faktiskt riktigt trött trotts att klockan bara är 1 typ.
Men det har nog lönat sej att sova 5 timmar de 2 sista nätterna.
Jag kanske lyckas att vända tillbax dygnet någolunda iaf :)

Idag har jag å mammi haft "KajsaMammi-dag".
En bra tradition som vi kör med ibland när vi är lediga :)
Öb va första annhalen för mammi köpte en julklapp till ******* (hemligt jue)
Strax efter 12 befann vi oss nere på stan å började våran runda inne på Vero Moda som nyligen renoverat.
Har blivit ett riktigt lyft därinne faktiskt, nu ser man iaf va dom har för kläder :)
Där inne blev det lite shopping för både mej å mammi.
Sen arbetede vi oss vidare igenom stan men tog en lunch-paus på Kebab House.
Välbehövligt!
Sen drog vi en runda till innan det va dax för kss å mina sprutor.
Å jag hade sånt jävla flyt där så det inte är sant.
300 spänn, thank U kss ;)

Efter kss-pausen så gasade vi loss igen.. mot rusta å maxi!!
På Rusta inhandlades lite julpapper m.m å jag hittade även en julklapp till lille Viggo.
En såndär underbar bok som man fäller upp luckor i :)

Sen va det dax för Maxi å deras nyöppningspremiär :D
Va ett rent hvete att få tag i en parkering å en väldigt psyksjuk gubbe beteede sej väldigt märkligt.
Sikka svin det finns!! Synd jag inte hade kameran med mej så jag kunde fota det å hänga ut dej på bloggen gubbjävel!!

Vi började iaf med Gina :)
Så jäkla snyggt va det där inne å mkt BÄTTRE än i stan!
Här lär jag bli stammis nu :)
Cassels, Cubus, HM å fika.
Det var va vi orkade med.
Fikat smakade extra gtt eftersom att jag blev bjuden av självaste Farbror Flax! :)
Thank U Mr. Flaxi :)

Som en liten lätt sammanfattning kan man säga att jag å mammi shoppade oss näst intill medvetslösa :D

Hade tänkt att lägga in lite bilder på en del av shoppingen, men det funkar inte :( Bloggen har hängt sej 3 ggr nu å jag orkar inte prova igen. Vi får ta det imorn ;)
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: susanna

tack så mycket, din va oxå fin :)

2008-11-28 @ 16:33:01
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0