Vända dygnet

Ja gott folk. Då va det dax för att jobba natt igen då.
I love jobba natt :) Fast jag hatar natten til måndag :P
Men nu är det avklarad å jag vaknade självmant vid 14.40 så det va ju bara att kliva upp.
Nee nu ljög jag, jag ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen å kämpar med att inte somna om :P
Jösses, att ögon kunde ha en sån egen vilja alltså. Skulle behöva spärra upp dom med nått.
Blir nog bättre när jag duschat, det är ett bra sätt att vakna på.

Faan finns så mkt jag skulle vilja göra idag ju. Gå ner till stan å kika lite, åka till Maxi m.m
Men jag får nog skjuta på det tills imorn. Har ju Måndags möte med Mary-Kay idag.
Awards night ju. Kan nog bli kul :)
Men jag tar egen bil så jag kan sticka därifrån när jag vill :P

Har iaf haft en grym helg, orkar inte skriva allt om den, men grym va den å så jävla sköjj :)

La min första egna order från Mary-Kay igår å väntar med spänning på mitt STORA paket som jag hoppas kommer på torsdag! :) Blir som julafton när jag får hem så mkt saker! Bara att boka in massa klasser nu :)

Ne nu ska jag dra i gång mitt överfalls-larm lr nått så att hjärnan vaknar. Hahaha :)

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0