Äntligen helg :)

Ahhh helg!! :)
Denna veckan har gått skit fort den med å det känns verkligen inte som att det va en vecka sen vi satt på bussen hem från tyskland. För det är exakt en vecka sen nu.

Igår va det kalasdax för lilling :)
Jag va väl inte på mitt mest strålande humör måste jag erkänna.
Förkylning, sprut-biverkningar å pms.
INGEN bra kombination :P
Men men, kvället utveckalde sej åt rätt håll iaf å det va jättetrevligt.
Fick en sjukt god paj att äta.
Tacopaj.. har ätit några sånna förut å inte vart sådr jätteförtjust.
Men denna va HELT FANTASKTIST GOD! :D
Å lätt att göra oxå.. så nu blir det tacopaj i matlådorna framöver ;)

Va nere på stan en snabbis i går oxå. Tvungen att hitta nått fräscht att ha på mej.
Å det fanns faktiskt riktigt fina grejjer :)
Så jag inhandlade ett långt linne med spets på som jag blev så förälskad i att jag ska köpa ett till idag :)
En "lilla svarta" klänning med ett guldmärke/brosch på i fram, grymt snygg!!
Å ett par långa leggins då mina både är spårlöst försvunna å slitna ;P

Hinner inte skriva mer nu. Ska ner på stan med mammi!
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0