Brandlarm som sabbar shopping! :P

Hello!!
Ja jag vet att det är dålig uppdatering på mej :P
Men jag har inte ork lr tid jämt. Å spec inte igår.. då spenderade jag dagen bakis som ett ägg :P
Men idag är jag återigen på topp :D

Iom att lönen kom inatt så är det ju givietvis på tiden att bränna lite av den redan idag :)
Jag å Bocken tog oss till Maxi för att besöka nyöppnade Cassels å Din sko.
Å när vi va i gång som bäst inne på Cassels med klänningar högt å låg å påväg in till provrummet.
Vad tror ni händer då??
Jo ett jävla pipande börjar. Å sen en röst:
Detta är ett brandlarm, var god lämna byggnaden.
Ja så det va ju bara att traska utåt :P
Sen fick vi stå där i typ en halvtimma innan dom hade hittat branden å släkt den lr va faan dom nu gjorde.
Sen fick vi gå in igen.
Men då hade en del av våran uppbyggda shopping-vilja dött.
Vi hann bara va inne i en butik för sen stängde dom igen :(
Faan vi som skulle köpa SKOR!!! Morr va arg jag blev.
Men som hämnd mot Maxi å deras elaka knep så gick vi in i matbutiken å traskade runt där i en timma :)
Fick lite köpt iaf.
Sen blev vi så jävla hungriga. Gissa vart vi åt? :P
Men gött som faan va det :)
Å så byggde vi upp helgplaner å smidde en massa elakheter *hihihi*
 nee nu måste jag slänga in lite mat i ugnen så jag har nått att äta på jobbet imorn :P
Usch!

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0