En liten gnutta hopp

Hej å hå!
Ja då va det äntligen helg då.
Känns mer behövligt än nånsin.
Få koppla bort jobbet ett par dagar å bara umgås med kompisar, få prata av sej lite, få se Lena å Orup som jag sett fram emot så länge å en riktig brak-utgång på lördag :D
Umgås med dom bästa vännerna som vet vad som rör sej i huvudet men inte ältar det hela tiden.
Jag ser fram emot alla skratt som helgen kommer innebära, sånna där cp-skratt anfall som jag å Bocken är expert på :)
Det får kompsensera lite tårar som spillts i veckan.

Så här ligger iaf läget till på jobbet just nu:
Vi får reda på v 43 lr 44 hur många, vilka som får gå.
Så det blir att leva i ovisshet ett par veckor.
Men hoppet är INTE ute än!
Det är inte alls säkert att alla visstidare får gå. Våra högsta chefer sitter just nu å kollar över beställningar å personal behov samt planeingar för nästa år.
Så det är iaf en liten tröst och hopp i förtvivlan som är just nu.
Sen kan det oxå bli aktuellt att få komma tillbax redan efter ett par månader, oxå en bra grej :)
Men ett par veckor i ovisshet, å negativinställning är det som gäller nu. Fast även fast jag är negativ så kommer jag ändå bli lika ledsen om jag får sluta. Men som sagt. Ge inte upp!! Ge ALDRIG UPP!!!
Jag ska iaf avsluta med flaggan i topp så jag blir en av de första rings upp när dom tar in folk igen :)

Å med det sagt så släpper jag jobb-grejjen. Nu är det helg å då ska alla bekymmer bort :D
Nu är jag sugen på att ha kul å parta loss. Har ju i princip förnyat garderoben för denna helgen så mitt minsta bekymmer är ju kläder för en gångs skull :D
Imorn ska jag upp i hyfsad tid å sola, så att röd-färgen hinner lägga sej lite :)

Blev lite glad i förut oxå ;) Jga älskar när sker å ting går som JAG vill ;)

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0