En toppen helg :)

Tjo!
Då va det dax för en ny vecka nu då.
Kvällsvecka.. bläää, men som tur är en kort en :)

Har haft en kanon helg, trotts att jag vart trött å lite halvkrasslig.
Men mår iaf mkt bättre nu än vad jag gjorde innan i veckan å i går kväll när jag fick en mega huvudvärk på kvällen.
Så jag hoppas det är över för den här gången å att jag ska va frisk och kry denna veckan.
Fast det är iof bra med att jobba kväll.
Man får sova ut, behöver inte göra ett piss på dagen om man inte vill utan bara slappa å ta det lungt.

Hade ju min första klass i dag :)
Gick ganska bra under dom omständigheter som va.
Blev dock mkt innatill läsning å fusklappar med både böcker och papper, men wtf vem kan lära sej allt utantill direkt lixom :P
Blev dock hårt granskad av kusinen som va mkt sträng under klassen ;P
Men vi hade en kul stund å jag tror att alla va nöjda med resultaten. Trotts att det tog lite tid å pyssel innan rätt foundation va på plats :P
Vi avslutade dagen med en fika hos farmor å massa prat om allt å inget :)
En riktigt tjej-släkt.dag som va jätte kul :)
Fick även en jättefin orkidee utav faster som en försenad inflyttningpresent :D
Gissa om jag blev glad, har ju tänkt att köp en sån i evigheter men det har inte blivit av. Men nu står den på den givna platsen i vardagsrumsfönstret å just nu så har jag nog det snyggaste förnstret i hela världen :D
Va dock på tok förlängesen jag träffade farmor, trotts att hon bara bor ett stenkast bort.
Får blir skärpning med det!!!
Vi får ta den där vinkvällen vi har planerat i år nu med farmor, lr hur kussen?? :)

Har även lyckats klämma in tvättning under dagen. Ok mamma hjälpte mej med en maskin, tackar :)
Så nu har jag kläder i hela lgh :P

Avslutade kvällen hos Bocks med dipp, pep å ensam mamma.
Självklart massa tjöt å mkt skratt.
Spec när vi drog upp alla våra huligan-upplopp som vi har utfört i våra dagar :) Å som defenitivt kommer bli flera :D
"Vill du ha en glass?" *asg*

Nee nu är det väl snart dax för sängen. Lr nej, får bli lite tv först så jag blir trötters :)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0