Godnatt Bloggen!

God natt säger jag kl 23 på kvällen.
Riktigt ovanligt för att vara mej, nattugglan själv.
Ne men idag är jag faktiskt trött. Ska bli skönt att krypa ner under täcket nu :)
Fast John Blund får inte komma än å en stund. Jag har ju lite läsning att göra.
Ska försöka kika igenom alla mina böcker jag fått idag :)
Så sjukt intressanta å lärorika :)
Faan jag tror jag skulle kunna sminka kändisar nu när jag ha läst hur man gör hehehe :)
Ne om jag känner mej rätt så blir nog ögonen tunga rätt så snabbt efter att jag mys ner mej, så jag hoppas att få somna tidigt i dag. Fast jag vill hinna läsa igenom en bok iaf :)
Nee dax att göra frukosten tills imorn, tur att det går fort :P

Just det ja!! Grattis till Lilling som fyller 10 år idag :)
Min lille bebis blir stor nu. Grattis Kalle!

Pöss pöss

 
Min underbara läsning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0