Helgplanering ;)

Tjoo!!
Jobbade halvdag idag. Vi slutade 20.30. Inte helt fel vill jag lova :D
Varför kan vi inte göra det varje kvällsvecka för? :P
Nee vi ska ju upp tidigt å ENLIGT LAG så MÅSTE man ha 11 timmar VILA mellan varje pass :D
Jag älskar den lagen ;)
Får ju tyvärr släpa mej upp kl 7 imorn bitti men det får jag väl överleva på nått vänster.

Efter jobbet så åkte jag, Hannes å Maja till max å mosade i oss så mkt flöt vi orkade :)
Riktigt gott. Å såklart massa skvaller, I LOVE :)

Hämtade upp AnnA å vi drog till maxi. Hon inköpte lördagsunderhållning iform av ett nytt sing stan å nya mickar, eftersom att  min broder har SNOTT tillbax sina :P
Sen så diskuterade vi givetvis allt nytt som hänt och la öven upp planer för helgen som kommer bli KANON :D

Tänkte försöka sova om en stund, klockan springer iväg ser jag :P

Dagens sämsta: Faaan, jag har verkligen PUNKA på mitt däck!!
och: vissa personer på jobbet. Inget mer sagt om det :P

Dagens bästa: "Hittade" 2 lämpliga outfitts till lördagen :)
och: pappa hjälper mej med bilen på lördag.

God natt!!
Pöss

Kommentarer
Postat av: HANNA

hejhej! ja det skulle jag kunna göra. skicka bilder och eventuell text som du vill ha i din header till: [email protected] så ska jag försöka fixa något.



lägg även till mig på msn så skickar jag över headern där när den är klar :)

2008-10-25 @ 14:31:32
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0