I'm in heaven :D

Idag har jag hämtat hem mina paket från Mary Kay.
Och om jag hade tvivel å osäkerhet på detta innan så är ALLA spår av detta bortblåst!!
Herregud :)
2 fullsmockade lådor med smink å hudvårdsprodukter :)
Halleluja!!
Mammi va här när paketen öppnades. Innan vi ägnade oss åt det så va vi ute en sväng å handlade.
Vi öppnade paketen å blev helt förtrollade.
Vi provade massor å kikade igenom alla broschyrer :)
Fick även sålt en grej.
Mammi blev frälst i mascaran. Å jag kan inte annat än att hålla med henne.
Det är VÄRLDENS BÄSTA MASCARA!!
Bye bye fransböjjare å loreal :P

Jag är så inne i detta att jag även idag skiter i att laga mat utan käkar ute i restaurangen imorn igen. Fast frukost får allt följa med :)

Nepp nu är det matdax. Nudlar å öl ;P
Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0