Klass-förberedelser :)

Hallåj!
Så skönt att veckan lider mot sitt slut, onsdagen är över :)
Bara 2 dagar kvar, sen lite efterlängtad helg.
Har vart en seg dag idag. Menar på jobbet :P
Men man får la njuta av det oxå, så länge man har ett jobb att gå till :P

När jag kom hem så tog jag tag i megadisken. Sådär kul azzå. Hatar att diska å nästa gång jag flyttar ska jag banne mej se till att det finns en diskmaskin! Men nu är det gjort iaf, å man blir alltid lika nöjd :)

Sen åkte mysbyxorna på å soffan ropade :)

Sofia kom hit oxå. Å vi har suttit en bra stund å gått igenom flippcharten till största del, men även hur man håller klass å så eftersom att jag missade det i måndags på måndagsmötet.
Vi förberedde lite inför min STORA premiär på Lördag :D
Kommer ju gå som en dans ju. Fast Sofia ska styra upp det mesta å jag ska typ lära mej. Så går det till på första klassen. Vilket jag tycker är jätte bra för då kan jag få massa tips av Sofia ju :)
Fast vi delar nog upp klassen lite. Tar varannan produkt, för jag är ju så sugen på att visa allt jag kan :)
Det är så kul med Sofia för hon verkligen triggar i gång Mary-Kay människan inom mej :D

Nee nu ska jag ta mej nått att äta tror jag. Magen kurrar. Den mår faktiskt bättre idag :) Hoppas det håller i sej nu.
Sen blir det bara tv som gäller i kväll å tidig sänggång. är så trött å har faktiskt lyckats att INTE somna efter jobbet idag. Lite stolt faktiskt. Finns hopp för mej med ju :D

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0