Kris

Ja... vart ska jag börja?
Antar att ingen missat det som hänt på det företaget jag jobbar på idag.
Å det ser inte bra ut.
Inte bra alls.
Som vi vet  just nu kommer antagligen alla vi 150 visstidare som har jobb till den 30 november få sluta just det datumet.
Jag har bara en tanke i huvudet just nu:
Varför sökte jag inte till volvo tidigare så jag åtminstånde kunde vart fast anställd nu å suttit säkert i den här svängen?
Är rätt så tom i huvudet just nu. Fast full på en gång.
Att leva i ovisshet är nog det värsta som finns.
Vi har inte fått nått rakt besked, men ändå har dom sagt att vi ska vara negativ inställda till läget å börja titta efter annat.
Titta efter annat?
Hur lätt är det i dagens läge att få jobb lixom?
Jobben växer ju inte direkt på träd.
Iof har jag vetat sen i somras att jag hade anställning till den 30 nov.. men eftersom att allt funkade så bra då så räknade man ju kvar att bli förlängd än en gång.
Men så hände allt detta.. å typ över en natt.

Så tråkigt. Alla planer jag hade byggt upp i huvudet som bara är att säga bye bye till nu.
Flytta till en 2a. Får väl va glad om jag ens kan bo kvar här?!
Ullared å julshoppa. För vilka pengar då?
London-weekend med massa shopping. För vilka penga då?
Boobs. Jovisst, tjena.. nån som har 40 000 över att skänka?
Bil. Nån som vill ge mej en?
Typ!

Jaja.. mitt liv är iaf ett helvete just nu. Å kommer nog vara så ett tag framöver.
Jag som hade det så bra. Riktigt lycklig för en gångs skull. Men nee.. jag förtjänar väl inte att vara lycklig.
Nee nu ska jag sorg-supa en stund innan jag förhoppningvis slocknar!!

Allt kan dra åt helvete just nu!!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll hoppet uppe :) håller tummar

2008-10-09 @ 23:51:01
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0