Läslus

Det har inte riktigt vart min dag i dag tror jag.
Inget dåligt har hänt, men jag har inte mått bra alls idag :(
Ont i huvudet, nacken å skulderbladen.
Å sjukt trött. Trotts att jag somnade tidigt i går.
Somnade på 2 rasten å det brukar hjälpa när jag slumrar till lite, men ikke.

Åkte till Kss och tog sprutor.
Idag va det återigen ny personal där. Fast dessa va trevliga (omg).
Det är ju inte varje dag det händer. Så det va ett bra sprut-besök i dag.

Sen tänkte jag åka hem å sova.
Alla tankar på stadsbesök å ginashopping bara dog.
Det får bli imorn i stället. Får bara inte glömma att packa ner ett par mjukisar till jobbet. Skulle ju skämmas ihjäl av att shoppa kläder i mina supersexiga volvobyxor :P
Såg att dom hade fått in toppar igen, långa toppar att ha till leggings :)
Det älskar ju jag! :)
Fast sent ute som jag är så är väl storlekarna i dom färgerna jag vill ha slut som vanligt :P
Om butiken i här i skövde ens har fått in topparna. Men det håller jag tummarna för ;)

Blev dock inget sova när jag kom hem utan matlganing.
Köttfärssås å spagetti. Fast vitlöken va slut så det blev inte så gott som jag hade hoppats.
Men ätbart va det gott å väl :)

Sen har jag legat i soffan, soffpotatis som jag är, å tyckt lite synd om mej själv för att jag mår dåligt å för att jag inte fick shoppa :(
Fast soffan klagar jag inte på. Jag skulle nog kunna spendera den mesta av min vakna tid här :)
Jag älskar min soffa!!! :D

Nee nu är det dax för mer idol å sen ska jag fortsätta min läsning i mina böcker jag fått hem.
Dom är så sjukt intressanta :)
Man lär sej verkligen allt om hud å smink :)
Å jag som älskar smink!! Så nu är det bara till att exprimentera på sej själv med böckerna uppslagna i högsta hugg ;)
Så fina kombinationer man kan göra. Å sminkningar till alla tillfällen å ansiktsformer.
Gäller bara att öva så man blir lite stadig på handen :P

Pöss pöss



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att de ev. blir utgång nästa lördag :D Jag är på! Puss

2008-10-03 @ 21:12:12
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0