Lite depp

Hej hej!
Ytterligare en dag avklarad :)
Men tyvärr känns det inte riktigt bra just nu.
Det är det här med jobbet. Vi träffade högsta chefen idag å han bekräftade att visstidare kommer att få gå.
Men hur många är oklart. För dom har inte fått reda på hur mkt motorer som ska ut näst år.
Men det känns lite sådär azzå.
Ska man behöva bli arbetslös igen?!?!?
Kul lixom.
Fuckfuckfuckfuck!!
Vad ska jag hitta på då lixom?
Ta livet av mej kanske? Å återfödas som nått djur som inte har sånna problem som vi människor.
Där sprack ju vissa planer för min del altså.
Bara att börja snåla nu, för jag har ju ingen aning om hur a-kassan ser ut för min del.
Om jag har tur så får jag 80% av grundlönen, men det varar ju inte förevigt heller.
Åhhh så störande!!
Jävla USA som inte gör annat än förstör för resten av världen!

Om man ska se det lilla ljuset med att bli arbetslös är det ju att då har man ju inte råd att köpa massa godsaker.
Å det kan göra susen nu när jag blivit så jävla tjock till råga på allt.
Svältdiet å arbetslös.

Nee jag vet att man inte ska ta ut nått innan, men det känns bara så piss nu. Å negativ som jag är så tror jag ju att jag kommer att få sluta den 30 november.
Bättre att va negativ egentligen, då blir man inte lika besviken när saker å ting går åt helvete.

Skit samma.
Nu ska jag iaf trösta mitt negativa sinne med en dusch å sen ett par öl till Desperate Housewifes.

Pöss pöss

Just det. Mina undiesar är köpta på hm.se för den som vill veta ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså kommer du oxå bli drabbad ? Trodde du hade fått fast men ? .. Det löser sig allt ska du se . Kram

2008-10-08 @ 20:09:48
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0