Måndag med magknip :S

Ja, då har jag väl fått mitt straff för att jag har haft en kanon helg.
Idag så har min mage TOTAL KOLAPPSAT!
Började igentligen direkt när jag vaknade i morse. Den morrade sådär argt som det gör ibland, fest detta va nått mer.
Trodde att den ville ha frukost, men nej.
Det va droppen i glaset tydligen, för när jag hade ätit så blev min mage HYSTERISK!!
Fick sånna där jobbiga anfall när det gör så ont att det nästan svartnar för ögonen å kväljningarna bara trycker på :(
Lättade efter ett tag, men värken släptte inte.
Å morrat har den gjort hela dagen :(
Så jag fick ställa in mitt MK möte, hur kul är det att gå bort med en mage som rasar var 10:e min?
Så jag la mej å sov en stund, tog lite samarin å då lugnade det sej lite.
Å nu har jag tom kunnat äta utan ett nytt ras.. så är nog på återställningvägen hoppas jag.

Legat å kikat tv nu. Färjan. Jisses så sugen man blir på att dra i väg ju :)
(Å då ska ni veta att jag har tjatat på min kompisar om detta i över ett år, men då passade det tydligen inte :P)
Men det är ju tur att man kan ändra sej å att alla är inne på samma bana :)
Då kan det ju bara bli röjj :D
Har tom kollat upp massa olika resor å priser å det är ju ta mej faan nästan gratis :D

Ne tillbax till tvn nu :)
Mat till imorn är ju redag fixad så det enda jag behöver göra är att duscha innan John Blund kommer :P

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0